Met een nieuw logo en een frisse huisstijl lanceren wij vanaf vandaag ons nieuwe gezicht. Na een intensief traject van een aantal maanden zijn wij trots dit, via o.a. deze nieuwe website, aan iedereen te presenteren.
De cirkels in het beeldmerk staan voor de verschillende mensen, de fases waarin zij zitten, het netwerk om hen heen, de verbondenheid en de kern waarnaar ze toe werken. Als individu maar ook als coöperatie.
Die kern van alles wordt in kleur verbeeld door het warme en krachtige oranje. Daarnaast verbeelden de drie tinten blauw het vertrouwen welke rondom die kern nodig zijn.
Tevens geven de verschillende diktes van de cirkels (ook die van de witte) weer hoeveel de variatie, de diversiteit en de ruimte is binnen de wensen van de individuele ondernemers alsook binnen die van de coöperatie.
De strakke letter symboliseert de duidelijkheid en openheid van ons en onze manier van werken. Helder, overzichtelijk en zonder opsmuk.
Als LaNSCO hebben wij er alle vertrouwen in dat ons nieuwe gezicht ons in de toekomst verder gaat helpen in onze zichtbaarheid, zowel extern als intern, alsmede in onze professionaliteit als organisatie. Een gezicht welke we met trots aan iedereen laten zien.
Samenwerking met reclamebureau ONyVA
“Een wervelwind aan inspiratie, praktische tips en waardevolle kennis! Zo hebben wij de samenwerking met Nicole Bouts en haar team van ONyVA ervaren.
Waar wij ‘losse’ onderdelen aanreikten, werkten zij vanaf de eerste stap vanuit hun visie op het totaalconcept. Op alle vlakken hebben zij meegedacht en -gewerkt om LaNSCO zichtbaar te maken.
Dat is nu goed te zien in de sfeer, foto’s, teksten, indeling, nieuwsbrief en huisstijl. Alles geeft helder en aansprekend weer waar LaNSCO voor staat: zoveel mogelijk mensen op een ondernemende manier te laten deelnemen aan de samenleving.
Dank jullie wel, voor de ontspannen en doelgerichte begeleiding tijdens het technische en creatieve proces! Met een resultaat waar we blij mee en trots op zijn.”